Sunday, March 10, 2013

AKUKAHMILIKMU-CIPANS-AKUKAHMILIKMU

Assalamualaikum..lebih 2 tahun saya tak update blog ni tapi masih ramai lagi yang baca blog yang tah apa2 ni! terima kasih sgt...ada yang masih ingat saya ker???? kalau ada yang masih ingat tolong say Hello @ Salam @ apa je kat komen! klu takder maknanya korang tak ingat dah kat Cik Sara ni!!!okay now saya dah kembali dengan diri yang lebih matang & matang!sepatutnya saya nak tukaq title blog ke 'cipans' tapi semua post pula hilang...bukan menyampah dengan title Akukahmilikmu ni cuma title yang ada terlalu jiwang menampakkan sisi hitam Cik Sara iaitu Dalam Hati Ada Taman..selalunya hutan tropika je..ikut hati mcm nak delete semua entry yang saya tulis, tapi sayang la pula...

Sempena kembalinya Cik Sara dalam dunia blogging ni, saya akan gunakan loghat utara saya semula..rasa kekok pula nak menulis dalam bahasa KL ni..keke..rasanya semua orang boleh paham loghat utara ni..kalau tak paham buat2 paham..jom belajaq loghat utara ya...Saya la ni bukan lagi blogger tegar @ blogger sepenuh masa tetapi usahawan internet sepenuh masa!!!nak tahu saya meniaga apa??? tunggu next entry yer...

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;