Monday, March 11, 2013

MELETOPS ONLINE STORE

Holla...macam yang saya kata semalam hari ni saya akan ceritakan serba sedikit tentang perniagaan saya..maklumlah Cik Sara sekarang seorang usahawan internet yang bakal berjaya..InsyaAllah!!!kalau korang tengok title pun mesti korang agak macam meniru show Meletop Neelopa & Nabil tu..sebenarnya tkder kena mengena pun..pada mulanya sebelum muncul Meletop ni saya mmg dah terpikir nak namakan bisnes Meletop tup2 keluar pula Meletop Neelopa ni..oleh kerana taknak nampak sama saya pun tambah 'S' dibelakang..lahirlah MELETOPS!!!


MELETOPS ni kira 2nd baby saya...bisnes kedua saya...bisnes pertama JUANSARA diuruskan oleh abah saya...saya lebih serasi dgn MELETOPS sbb dia online bisnes saya..JUANSARA lebih kepada offline bisnes..

Now korang dah tau la kan Cik Sara yg dahulunya blogger tegar dah kurang tegar..mana taknya hampir 2 tahun tak blogging...sampai lemau blog ni jadinya!!!nak tau MELETOPS ni jual apa??????tunggu next entry...next entry takder story dah...saya akan promote terus..haha!!!



1 meletops dah komen! :

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;