Thursday, April 15, 2010

~ADUHHH! DAH TAK TAHAN NI~


Punggung dia bergegar, punggung aku juga bergegar. kami sama-sama sudah tidak dapat menahan!Aku sudah penat me..........., masih juga belum sampai-sampai, dan aku pun tak tahan dia semakin lagi tak tahan!

Dia terhentak dan aku turut ikut terhentak. kami semakin tak tahan! kami sama-sama sehaluan
terus bergegar serta bergoyang-goyang macam nak…… aku semakin ligat me………… Arrrrr..aaaahhhhh..! Aduh! aku dah tak boleh tahan dah!

Kerana terlalu lama bergegar dan bergoyang, dia pun tak tahan lalu meraung..Arrrr..aaaah!Aduh!Mana tahan!
Arrrr..aaaahhhhhh!
Sampai kuar air mate aku meraung!

Aku pun berhenti dari mengayuh BASIKAL tu!Kami sama-sama turun dari basikal.
Sambil menyangkung, kami memeriksa tayar basikal yang dah pancit tu.

“Aku dah kata, kita tak boleh naik basikal yang tayarnya dah pancit!”
“Nanti punggung kita pon sakit!”
“Kau nie degil lah!”
“Sudahlah! Kita repair aje dulu tayar basikal nieee dikedai basikal”


p/s~ klu ada yang bijak pandai cuba korang sambung ayat yg ada ............ ni!!!!!!huhu..FYI, aku sudah kembali berMOOD blogging malam nie..



17 meletops dah komen! :

joegrimjow said...

erkk
punggung bergoyang sambil naik basikal
interesting!

zella y said...

punggung bergegar time naik basikal ye?? msti punggung besar ni hehheheh

rizputra7 said...

hehe...aku dah pikir benda lain tadi...siot jer...astaga..

zan-xray said...

hehe... apa da.
sambil senyum2 baca komen kat atas atas ni

♥akukahmilikmu®♥ said...

Joe ~ tu style terbaru..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Zella ~ tau tkper..

♥akukahmilikmu®♥ said...

RizPutra ~ wah!!wah!!otak ijau nampak..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Zan ~ senyum jer ker?gelak tk ek..

Maimunah said...

NAIK BASIKAL RUPANYA..AKAK INGAT APA DAH TADI..WAT SUSPEN JER SARA NI

♥akukahmilikmu®♥ said...

Maimunah ~ nampak gempak kan..hehe..sja niat nk wat mcm tu..

AISHA SAAD said...

hahaha, igt nak post entry belu tadik!!hahaha.

suka kan buat entry lawak?? keep it up!! aku pon agak2 mood nak lawak lepas nih bleh singgah sini.. hee!

♥akukahmilikmu®♥ said...

Aisha ~ mood nk wat entry lawak ni salu dtg tetiba..tk dirancang pun..hehe..nk hiburkan diri sendiri jer..

wirajiwa said...

hadoiii , dabel mining betoi..

~AkukahMilikmu~ said...

Wirajiwa ~ hehe..sja nk bgi org pikir mcm tu..tere tk..

Maimunah said...

ooo!! mmg niat mcm tu ek..nakal tul sara ni..

~AkukahMilikmu~ said...

Maimunah ~ skit jer kak..

Ms.Independant said...

adehla...
klo tayar pancit.
skali kepala & lutut pon saket jugak!
huhuhu

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;