Monday, February 1, 2010

❤BENCI TAHAP CIPAN❤

Holla..aku kembali lagi malam nie..walaupun aku tkder mood sgt tapi demi blogger aku terjah juga..ari ni aku dapat mesej yang aku teramat BENCI TAHAP CIPAN bila baca..ingat aku APA?sesuka hati mak bapak dia nak kata camtu kat aku..sesapa yang ikut blog aku sure tau pasal mamat yang aku pernah cita, JOHARI(mmg nama sebenar)..mamat yang suka ilang mcm CHIPSMORE + CONFIDENT TERLEBIH TAHAP BABUN + PERASAN BAGUS TAHAP BABENG..sebelum nie aku ada buat entry pasal mamat nie..mulanya aku ingat dia nie ada niat tak baik, mana taknya terlalu berahsia ala MISTERI NUSANTARA..nyampah..tkder masa aku nak ikut rentak dia..tiap kali dia kol aku malas nak cakap..dia msg aku tak reply..last dia tanya napa aku tak nak layan dia..aku kata la yang aku malas nak layan orang misteri..rahsia byk sgt pasal diri dia...akhirnya dgn selamba dia kata dia terpaksa berahsia..ni antara dialog nyampah tahap cipan aku kat dia..

si Cipan ~ u, apsal i msg u tak reply?
Aku ~penting ker untuk i reply?
si Cipan ~ sebelum nie ok jer u layan i..napa skang dah lain?u ada org lain ker?
Aku ~ tahun baru sifat pun baru..
si Cipan~ tkper ar klu mcm tu pas nie i tak msg u dah..(trus dia letak fon, budget mrajuk + ingat aku akan pujuk)

Pas tu aku rasa aman jer..tetiba tk sampai 15 minit...
si Cipan ~ u, pls..bagi i terangkan segalanya..

Aku ~ u nak terangkan apa?i letih ar nak dgr u punya keterangan..sume tak boleh pakai..jumpa u taknak..i ada kat kl aritu, u taknak jumpa..skang i dah mls..reason u sume tak logik..susah nk caya..

si Cipan ~ sebenarnya makcik i tak suka i ada makwe..i kena ikut ckp dia..klu tak 1 sen pun i tak dapat apa2..klu u nak kata i ni Gila Duit pun kata la..i trima..i pun nak kaya..

Aku ~ klu mcm tu apa kata u kawin jer ngan makcik angkat u nie..kan senang..wat per u harapkan i??u kan ada kebolehan..dulu pun u keje Project Manager..apsal tetiba bila makcik u tawarkan u job as CEO u trus jadi rambang mata + tamak??

si Cipan ~ bukan senang makcik i tu nak kasi harta dia kat i yg tkder apa2 pertalian dgn dia..pasal tu i ikut jer ckp dia..

Aku ~ ikut u ar..i tak tau nak kata apa dah..

si Cipan ~ i syg u..i suka u pasal u jauh..makcik i takkan tau i bercinta ngan u..dia tkkan boleh kacau..

Aku ~ apa2 la..i malas nak kata apa dah..ikut u la hidup u..

Dalam hati aku dah sumpah seranah dah..JAUH???suka hati hang jer..so aku malas nak msg..aku diam jer + wat bodo bila dia reply msg..ingat pastu dia diam..tgk ada lagi pulak..

si Cipan ~ napa u tak reply msg i??klu mcm tu pas nie i tak kacau u lagi dah..bye..i syg u..

Aku ~ (dalam hati, ah!!aman rasa)..

Aku baru jer nak rasa tenang tetiba masuk pulak lagi msg..msg nie aku paling nyampah sgt2..senang2 jer dia kata mcm tu..terasa mcm GRO pulak..

si Cipan ~ BERAPA RIBU U NAK SUPAYA U LAYAN I MCM BIASA???

??????????WHAT THE HELL??????????

p/s: dia nie betul2 malukan diri dia sebagai LELAKI..sampai mcm tu skali dia nak beli CINTA aku..




42 meletops dah komen! :

♥ p a n y ♥ said...

*speechless

ish ish. beli cinte pon sanggup.

black_mel said...

wtf....gila ker?alasan xleh terima.....penting sgt harta tu...org lain keja biasa2 jer bole jgk hidup...haiz...nmpak sgt dia sedang bt kelakar....tp kalau cita dia betul x tau la...huhuhu...

sya said...

sgt tak malu.
dushdush diaa.

yuyuEyuliAnayusOf said...

wooh! dasaaatnye!
mintx2 la dijaohkan dr laki mcm 2.. huhu

chah~ said...

wuuuhuuu... tak tau nk kate ape..

psychopath said...

wah. leh beli ker. letak je harga uh,
RM 300 ribu ke..

IxoR@ said...

memang sakit hati...

jaga-jaga hati boleh jadi parah nti!

myrol92 said...

lelaki mcm ni pon ade...memalukan kaum betul...

fiD said...

bia betik! xsanggup la aku!

iedaLUVsham said...

gilo apo laki tuh, ko tuko je no tepon, abis cite :)

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

ape pyer jantan la~
sila abaikan beliau~

wirajiwa said...

Kau mungkin akan bertemu dengan orang yang kejam dalam dunia ini , tidak kurang juga mereka yang berperangai binatang dan pendusta, juga ada diantara mereka yang sangat tidak jujur, meninggi diri dan suka mengambil kesempatan. Ada dikalangan mereka yang sangat pandai berpura2 mengambil berat tapi hakikatnya mereka ini seperti anjing tersepit yang dilepaskan, hanya menggigit semula setelah dibagi pertolongan.

Tetapi ,walau macam mana buruk sekalipun dunia dan isi2nyer ini pada pengalaman dan pemandangan engkau... yakin dan percayalah yang masih lagi terdapat keindahan didalamnya, masih juga lagi terdapat insan2 yang baik dan bersedia berkorban untuk kita, masih lagi dunia yang kacau bilau ini sarat dengan kasih sayang sebenarnya.....
Jadi janganlah kau membenci hanya kerana sifat buruknya itu, cintai dan sayangilah kerana sifat yang baik itu.

Harap2 encik zahari nih insaflah..eh..salah. encik samsuri..eh salah lagi, encik johari. Hehehehehe. Jadi-jadilaa nak mengetes pawer sana-sini. Ramai yang suku kaum mcm ni nih. Dan golongan yang sedikit ini sangat merosakkan rupa paras golongan yang ramai itu. Aku rasa kesian sgt dengan orang jenis macamginie nih. Dan sokongan aku pada kemeluatan’ ni tak bermaksud nak mengampu sapa-sapa pun.

Sebenarnya bukan golongan lelaki jer yang ada species yang sindrom macam nih. Perempuan pun ada juga. Dan aku kesian dengan diorang nih. Diorg hidup dalam keadaan sunyi, tak der kawan, tak der sahabat. Sindrom ni di panggil ‘kekurangan exzlamosferiasxae’. Antara sebab musababnya ialah.
1. Masa kecik dulu dia cepat sgt bercerai susu. Dan kemarahan pada kasih sayang tur terbawak-bawak sampai kebesar.
2. Zaman remaja dia selalu kena ragging. Selalu kena buli dan kena perli dek budak pompuan. COntohnya “hey pendek!!! Pergi main jauh2lah!!” Hah ayat-ayat macam ginilah yang buat dia rasa berdendam dengan perempuan, dan meletakkan satu target tertentu.

Tapi sebelum percaya pada stadment’ kat ateh tur…penting utk aku bg tau yerk. Itu bukan fakta…itu semua autarr’ hahahhahahaha. Peace…. :P

♥akukahmilikmu®♥ said...

Pany~ aku sendiri pun terkejut ngan kata2 dia..tk pernah lagi seumur idup ada org nak beli cinta aku..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Black_Mel~ ni mmg kisah benar..bukan rekaan semata..dia tk wat lawak tapi dia biar org gelakkan diri dia..nampaknya dia gilakan harta yg dia confident rasa tu akan jadi harta dia..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Sya~ boleh tk Sya tolong dushhdushh kan dia untuk Sara?heheh..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Yuyu~ tu jugak yg Sara harapkan...minta dijauhkan la..esok lusa pa lagi la na dibeli..ingat dalam drama jer jadi mcm nie tk sangka realiti pun ada n jadi pulak kat diri sendiri..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Chah~ tk yah kata apa2..hehe..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Psychopath~ byk cantik nak beli..cinta i tk ternilai..tkder harga sesuai untuk cinta aku..3 juta pun tk leh lawan cinta aku..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Ixora~ hati Sara tk parah cuma tersentap tetiba ada org tanya brapa harga cinta..ingat pasar mlm kot..nk men jual beli..hehe..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Myrol~ u sure sebaya adik laki i..baru pas SPM kan..bila dah meningkat dewasa make sure u jgn jadi mcm tu..jgn beli cinta k..klu u ditawarkan jawatan besar make sure pikir 100 kali..jgn terburu2..pikir apa kesan disebaliknya..cewaaahhh...

♥akukahmilikmu®♥ said...

Fid~ klu tak sanggup baguslah..jgn sanggup k..bahaya diri..hikhik..

♥akukahmilikmu®♥ said...

IedaLuvSham~ nak tukar no fon?pikir jugak nak tukar..InsyaAllah..akan ditukar 1 day..nanti i kasi u no fon baru i k..hehe

♥akukahmilikmu®♥ said...

Ayu~ orait..dah diabaikan..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Wirajiwa ~ Kau mungkin akan bertemu dengan orang yang kejam dalam dunia ini , tidak kurang juga mereka yang berperangai binatang dan pendusta, juga ada diantara mereka yang sangat tidak jujur, meninggi diri dan suka mengambil kesempatan. Ada dikalangan mereka yang sangat pandai berpura2 mengambil berat tapi hakikatnya mereka ini seperti anjing tersepit yang dilepaskan, hanya menggigit semula setelah dibagi pertolongan.

Tetapi ,walau macam mana buruk sekalipun dunia dan isi2nyer ini pada pengalaman dan pemandangan engkau... yakin dan percayalah yang masih lagi terdapat keindahan didalamnya, masih juga lagi terdapat insan2 yang baik dan bersedia berkorban untuk kita, masih lagi dunia yang kacau bilau ini sarat dengan kasih sayang sebenarnya.....
Jadi janganlah kau membenci hanya kerana sifat buruknya itu, cintai dan sayangilah kerana sifat yang baik itu.

(NOW I'M SPEECHLESS)..

$yAziE said...

sgt giler gaban terkejut r..de gak org camnie kat dunia nie ek

$yAziE said...

sgt giler gaban terkejut r..de gak org camnie kat dunia nie ek

$yAziE said...

sgt giler gaban terkejut r..de gak org camnie kat dunia nie ek

$yAziE said...

sgt giler gaban terkejut r..de gak org camnie kat dunia nie ek

$yAziE said...

sgt giler gaban terkejut r..de gak org camnie kat dunia nie ek

$yAziE said...

sgt giler gaban terkejut r..de gak org camnie kat dunia nie ek

cj'alhafiz said...

ish....ada gak laki macam ni ya Sara..
seb baik ko tegas ngan pendirian ko.... tahniah...tahniah.....

ELYN said...

dasar laki tak malu!

ELYN said...

dasar laki tak malu!

♥akukahmilikmu®♥ said...

Syazie~ geram punya pasal sampai 6 kali komen..terer ar..hikhik..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Cj Hafiz~ klu sesapa kat situasi ni sure buat yg sama..hehe..kita harus tegas..jom kita tegas bersama2.thanks..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Elyn ~ yup..dia mmg kurang malu..hik hik..

Naz said...

mcm ni punya lelaki pun ada... huh!

chokio_nia said...

perrrggghhh..jantan ape ne??tayah layan akak..ain tak sokong akak layan die ne..nmpk sgt la penakot..hesh..cmne nak jage anak bini nati kalo kawen..ain sokong akak ignore die..

btw ain exam la akak..tu lame tak blog..=)

♥akukahmilikmu®♥ said...

Naz~ u rasa?agak2 ada ker tak?kita pikir sama2 ek..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Ain~ pasal tu akak suruh dia kawin jer ngan makcik dia tu..kan senang..orait..akak tk layan..patut la lama tk nampak ain..ingat mana la gi..tkkan holiday lagi kot..

Wan Botaq said...

wallaweeeeeiii!!!!!!

errrr pesanan dari saya, jangan mudah tertipu dengan lelaki.

kasitau polis, pihak bomba, ambulans kalau dia ganggu kamu lagi..

all the best!!!

♥akukahmilikmu®♥ said...

Wan Botaq~ Polis, Bomba, Ambulans tk syok..Sy nak panggil SWAT, FBI & upah SNIPER sorang..ni bru syok..hehe..

thanks yer..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;