Thursday, July 9, 2009

JOHARI BIN HASSAN

Aku sebenarnya suka pada Johari nie walaupun kadang-kadang jer dia kol..
wat masa ni aku percaya dia bz ngan project2 dia..maklumlah dia Project Manager..
kami dh bincang maybe pas raya aku nk jumpa dia..Johari nie btul2 'high maintenance' mengalahkan pompuan..aku tk pasti aku akan dapat biasakan diri aku ngan keadaan nie.tapi aku akan cuba jugak untuk biasakan diri...harap-harap aku akan berjaya..

Johari nie tk lar complicated sgt pn..tk la susah sgt nak handle..dia ada impian yg sgt besar kadang2 aku takut impian tu ble wat dia lupa diri..dia ader makcik angkat kat kl..ader company besar n Johari inginkan jawatan CEO dalam company tu..dulu Johari hanya pakai Perdana V6 now dah tukar BMW..dia beli dari makcik dia..wat masa nie aku caya tapi aku mesti hati-hati lagi..nak kata dia nk main2 ngan aku,wat masa nie aku tk nampak pn mcm tu.dia pn tk desak aku jumpa dia kat kl..so tggu dia blik penang la..nasib baik penang..klu kawin tk pening sgt...PENANG jer..

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;