Monday, December 21, 2009

~SEDIHNYA AKU..HHUUWWAA~

Assalammualaikum..Aku mulakan entry mlm ni dengan kisah sedih aku yang teramat sedih..1st aku sedih sbb tak dapat siapkan Cabaran KamiBlogger untuk Level 4..last level & last task..aku tak der masa langsung nak update apa2..ruginya rasa..takper la dah bukan rezeki aku..aku Redha..nak tau apa punca aku tak sempat update apa2???(nak tau angkat tangan, baru aku cita)

Align Center
Kesedihan 2nd pulak masa aku sampai di Jeti Kuala Perlis & Langkawi..aku akan jadikan hal nie sebagai 'Kenangan Yang Terindah' untuk aku dan pengajaran untuk korang sume..Apa Erk??(nak tau pun angkat tangan walaupun aku tak nampak, baru aku cita)

Owhh!!sedihnya rasa..hhuuuuwwaaaaaa!!!!sobs..sobs...




8 meletops dah komen! :

hisham said...

salam...xmo sentap2 n sedih2 ...ok....tk cre

chokio_nia said...

akak!!!ain angkat tgn nak tau nape..kalo tak kat cni emel keh..tamolah sedeyh..huhu

zella said...

jgn la sedey k...
be happy girl!

♥akukahmilikmu®♥ said...

Hisham~ salam..tk la sentap..ok..take care too yer..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Ain~ nanti akak cita erk pasal akak kelam kabut sgt ari nie..klu sempat nanti mlm akak cita erk..tggu tau..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Zella~ orait..i cuba kurangkan sedey i k..

cik purple said...

nape akak sedeh???akmar agkat tangan nih..cepat cite..hehe..

♥akukahmilikmu®♥ said...

eh..dah ada pun adik akak sorang nie..miss u too..nak tau napa akak sedih Akmar kena baca entry akak..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;