Tuesday, October 27, 2009

JOM BERDANSA..


STACY- PAKAI BUANG

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x)

Hello...kenapa kau tak jawab telefon
dah berlepuh jari menekan nombor sama
lepas berkali kali ku cuba

Ku sangka kau betul...betul jatuh cinta
bodoh sungguh untuk terus percaya
habis madu sepah dibuang sahaja

Ref:

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
biar lah lebih dari sehari
apakah kau sangka ku cinta segera
sakitnya hati dipermain

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
tidak mungkin hanya sementara
apakah kau sangka ku cinta segera
bayangkan la apa ku rasa

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x)

Baru saja kenal
kau muncul semula
mengatakan kau sudah berubah
pujuk rayu sampaikan runtuh ke lutut
hampir hampir ku mengalah
untuk memberi kita peluang kedua
tapi kini ku lebih arif
untuk percaya janji lelaki..yeaahyeaahh

Ref:

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah.. (4x)
Jangan..jangan...jangan permainkan


1st time dgr lagu nie aku tak berapa layan tapi lama-kelamaan best pulak..muzik dia funky sgt..best ar..

7 meletops dah komen! :

chokio_nia said...

owh..ain tak pena dgr ne..br nak try dgr..=)

Ieda the Rainbow Princess said...

Salam..Waahhhh!!!!Diz song,aiiiillaaaiiikkkkk!

triple x malaya said...

salam blogger dari gua..

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

Ain..pasal ada kena mengena ngan diri la yang wat Sara minat lagu nie..best bila dgr lama2..

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

Kak Ieda..i laikkkkkkkkkkkkkkkkkk too...

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

salam blogger Triple X..

aril said...

Ni yg lagu tajuknya cinta bkn jenis lampin pakai buang ek..hehe

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;