Saturday, August 22, 2009

LIFE! LIFE! LIFE!

ari nie aku mulakan dengan kisah kawan aku..ader la sorang kawan aku nie nama Adi..umur 30..aku berborak pasal laki ngan dia..aku kenal Adi from Tagged..banyak jugak aku tau perihal laki nie..cuma aku tak pasti..aku cita kisah aku yang kenal laki yg suka borak pasal 'xxxx'..duit apa sume..dia ader bagitau aku yang pemikiran laki n pompuan tak sama..of coz tak sama..

Pompuan nak kawin ngan laki sebab dia cintakan laki tu..itu betul..tapi laki kawin dengan pompuan 1st sebab 'xxxx'..then baru cinta..its that true?entah la..dia kata laki nakkan life...satu contoh BERCUTI:

~Katakan ader laki ajak aku bercuti..tapi nak bilik asing-asing..aku rasa selagi belum kawin tak boleh..tapi pendapat si Adi nie pulak laki nak duk sekali walaupun tak wat apa-apa..tu life yg diinginkan..betul ker?~

~pompuan mcm aku pulak tak berani..takut jadi apa-apa..habis madu sepah dibuang..bilik asing lebih bagus..still boleh kenal-kenal apa sume..~

~laki nafsu 1 tapi besar..pompuan nafsu banyak tapi kecik..yang nie sudah pasti..~

entah la aku pun tak paham sangat laki nie..aku tak tau apa dia nak dalam hubungan..ader jugak aku kenal sorang duda nie..katanya pompuan hanya pemuas nafsu lelaki..aku semakin takut pulak ngan laki mcm nie..apa ingat pompuan tkder benda lain ker nak buat..
susahlah nak paham lelaki nie..terlalu complicated...

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;