Thursday, August 20, 2009

PENING, TAK LARAT, LETIH..

Today masuk 2 ari aku asik pening kepala, rasa nk demam, tak larat n segala-gala yg sewaktu dengannya..kena embun sama nie..aku asik cari kucing aku yg terlepas ari tu..nasib tak teruk..bkn H1N1 yer..badan tk panas..pening jer...penat jer rasa badan n kepala aku..aku nak kena tido awal nampaknya supaya esok fresh balik...

lupa aku nak cerita si Bard Fahmi ader ym aku..kali nie dia kata dia taknak duit dari aku..dia kata dia nak jual tv dia..aku dengar jer la apa dia nak kata..dia kata dia sayang aku..taknak pasal duit gaduh-gaduh pulak..dia nak kawin ngan aku secepat mungkin..apa ker halnya nie..Yang Johari tkyah cita la..dah invisible kat 2 minggu lebih...lantak la...aku relax n wat bodoh jer..aku nk freekan otak aku...

better aku fikirkan hal aku yg nak kuruskan badan aku yang sediakala taknak kurus nie..nak kurus mcm2 kena korbankan..tahan jer selera nak mkn..tapi aku makan jugak..aku tak amik nasi..aku cuma ratah lauk-pauk jer, makan buah..dah seminggu lebih aku tak sentuh nasi..bkn apa diet nie, seluar aku makin ketat..tak muat nak pakai..semuanya gara-gara tak kawal makan..aduh!!seksanya..tapi takper akan aku usahakan untuk kurus mcm dulu balik..

CHAIYOK!!!CHAIYOK!!!!

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;