Saturday, January 16, 2010

❤I'M SCARED❤


Sob..Sobs
..aku ketakutan..aku keseorangan..aku ditinggalkan bersama-sama 2 ekor kucing kesayangan ku..Cedeynya...

(huh!!!dah..dah..dah..tkder maknanya aku nk cedey)

Yang sebenarnya mulai ari nie sampai la ari Khamis nie aku akan keseorangan pasal family aku tkder..diorang ker Terengganu, Kelantan, Pahang & Kl..aku tak boleh pergi pasal aku kena jaga umah n kucing2 aku yg 2 ekor nie..sian pulak nak tinggal diorang..kan tak dapat makan ikan..aku tak sampai hati tinggalkan mereka..syg gila aku kat kucing aku..gila pun tak sayang mcm nie..(apa la aku ckp nie)

Ada tak sesapa nak temankan aku???meh ar!!!

Malam nie boleh layan cita My Wife Is A Gangster 3..syok ar...aku suka cita nie kelakar beb..Jom ar..

p/s: layan..teman ek..jgn lupa baca entry kesayangan ku nih k..

~KAWIN MACAM PAKAI SPENDER~




37 meletops dah komen! :

Ieda the Rainbow Princess said...

Salam..
Alaaaaa..cian nye Sara..
Xper Sis dtg teman Sara
dkt 'rmh' Sara nie,okay..
Dun be scared,okay Sara!
Akak ade..

p/s: Yess!My Wife is a Gangster mmg best!!Hubby Akak lg suke giler citer nie..Die tgk yg part I & II sampai berkali2!

Ieda the Rainbow Princess said...

I'm 1st yeahhh! :-P

Jijahh @ f.k said...

hehehe citer tu memang kelakar abis ... ada 2 siri kan?? ..
mmm ... beli laa sangkar .. angkut sekali jenjalan .. jijah dulu masa zorrow ada .. merata jijah bawak jenjalan....kekadang nak gelak pun ada ... sbb nye dia macam perak@jakun lakk .. tak penah naik kete .. bising je dia mengiauu ...

LotsOfLove-Pearls said...

Hi Sara..

Thanks berkunjung ke blog saya ya..

Dah follow you.

then we are friends now.

...boleh gunapakai cadangan Jijahh tue. kalau nak g bercuti / jenjalan, ajak sekali kucing2 tue. hehe..

sI tEDI said...

teruja! sila tepek gambau kucingmu itu!

♥akukahmilikmu®♥ said...

Kak Ieda~ kak ieda sentiasa 1st..hehe..part 1 n 2 Sara tk tgk lagi..tak tau cita mcm mana..klakar gila cita dia..tak larat nak gelak tgk..orait..kak ieda teman ek..nie bertambah syg Sara kat kak Ieda...

♥akukahmilikmu®♥ said...

Jijahh~ sangkar ada tapi kesian nak bawak jauh2..tak sampai hati pulak nanti..lagipun dah biasa tk bawak gi mana2 kecuali gi Klinik..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Love Pearls~ penah jugak cuba cara Jijahh tapi tk menjadi..sampai kencing dlm kete..sian ar..

yeahh..we r frens now..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Tedi~ orait..akan ku tempek pic kucingku ini..hehe..

Koyuki said...

padan muka kena jaga kucing

:P

kehkehkeh

♥ p a n y ♥ said...

jaga-jaga ade hantu. ahaha

gurau je

fiD said...

kucen pon ok jugak kan, hehehe

peluk la kucen tu tido, hehe

taqie said...

comelnye kucin..kemslm muahh kt die..
eheh :]

black_mel said...

kesiaannnyaaaaaaaaa.....kucing tu..hehe...

♥akukahmilikmu®♥ said...

Koyuki~ kejamnya....sobs..sobs.sobss.....

♥akukahmilikmu®♥ said...

Pany~ jgn ar mcm tu!!!!!!!!!wuaaaaaaaaa

♥akukahmilikmu®♥ said...

Fid~ nak peluk amendenya..dia tknk dipeluk pun..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Taqie..comel kan dia..orait..akan dipeluk cium untuk Taqie..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Black~ kucing pulak..ckp ar kesian kat tuan dia..heheh

♥akukahmilikmu®♥ said...

Black~ kucing pulak..ckp ar kesian kat tuan dia..heheh

hans said...

okayla tu ada kucing
kalau sorang2 lagi lah teruk
huhuhu

dilot said...

dilot kalau nak jln2 jauh, mesti tinggalkan kucing dekat klink haiwan..tak smpi hati nak tingglkan kat rumah..kalau dekat sana, terjage jugak ada org tgk n bg makan..

kawie2020 said...

hehehehehe.. kene jg kucing ek... hehehehhehhe...

kawie ade kucing miang...hahaahhahahaha

HEMY said...

nak aku teman buleh jeeee

rizputra7 said...

saya boleh temankan...

♥akukahmilikmu®♥ said...

Hans~ rite..ada kucing ilang la skit boring..tgk kerenah diorang jer..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Kawie~ sini tkder kucing miang..baik2 punya kucing..senang bela..hehe..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Hemy~ i on jer..nak teman orait..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Rizputra~ nk teman tk kesah..ok jer..meh ar..

IxoR@ said...

amannya...duduk rumah tak de siapa yg ganggu...boleh layan blog...FB...24 jam!!!

tapi jgn lupa bg makan kucing2 tu...dan paling penting...pintu, tingkap, grill sume kasi lock! take care ok....

:)

♥akukahmilikmu®♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥akukahmilikmu®♥ said...

sis thanks sudi ingatkan..sume dah dikunci..pintu depan n pintu blakang sume dah dikunci..dah dikasi mkn kucing2 nie..

betul tu..smlm jer kul 3 pagi baru tido..bkn takut tapi dok layan blog sambil tgk youtube..hehe..best..best..

Ieda the Rainbow Princess said...

Syg Sara jugeeeee..
Mmuuaahh!Mmuuaahh!Mmuuaahh!

♥akukahmilikmu®♥ said...

Kak Ieda~ uikk...abih merah pipi sara kak ieda kiss..hehe..

Ieda the Rainbow Princess said...

Lap balek..lap balek pp Sara..Hihi..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Kak ieda.tk payah lap..biar jadi tanda ala2 luv bite..hehe..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;