Thursday, November 26, 2009

~SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA~




Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua kawan-kawan blogger Akukahmilikmu@Sara..Maaf Zahir Batin yer klu kata-kata dalam blog nie ada menyinggung hati sesapa..Sorry Yer..

~jika kejahatan dibalas dengan kejahatan, itu adalah dendam..
jika kebaikan dibalas dengan kebaikan, itu perkara biasa..
jika kebaikan dibalas dengan kejahatan, itu adalah zalim..
jika kejahatan dibalas dengan kebaikan, itu adalah perkara mulia dan terpuji..~

6 meletops dah komen! :

chokio_nia said...

owh..comel nye kad akak..=)

slamat ari raye gak..hehe

IxoR@ said...

hehehhe...lembu tu kelip-kelip mata la...

lembu menjadi kegilaan di waktu ni, sume blog letak gambar lembu....

selamat hari raya aidil adha....

♥♥akukahmilikmu♥♥ said...

Ain..comel ker?akak bedal dari web apa tah..nampak kiut jer lembu klip2 mata..hehe..

selamat ari raya juga pada Ain..

♥♥akukahmilikmu♥♥ said...

aah la Sis Ixora..Sara pun perasan..kan lembu paling popular bila raya aji nie..

selamat ari raya aidiladha yer sis..

black_mel said...

kesian lembu tu...sob3..fames lembu mlm nie..

♥♥akukahmilikmu♥♥ said...

Black..besa la ari nie mmg time lembu nk femes..kambing no.2..unta no.3..biarla lembu femes..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;