Monday, November 23, 2009

BESDAY GIRL..

I'm hepi today..yer la ari ni kan besday aku..so aku lah besday girl..today is my day..thanks pada yang telah wish kat aku..moga wish kalian sume bawa makna, berkat dan segala-galanya la...thanks yer..aku hargai dan aku hepi sangat..paling best aku dapat makan kek yang aku memang nak sgt makan tpi sebab mahal aku malas nak beli..tggu special day baru aku sanggup beli..

thanks to penaja kek aku..

aku teringin makan kek Mango Delight tapi asik tak dapat kek tu sebab asik tkder yg whole punya.pastu yang slice pun dh tkder..geramnya..tahun lepas pun mcm tu..kempunan tk sudah aku..last aku pilih Chocolate Indulgence..kek nie sedap tapi dia pilihan kedua..pilihan pertama of coz Chocolate Indulgence ni..


dulu aku tak pandang pun kek Secret Recipe pasal aku ingat sama jer mcm kek lain..rupanya tak..kek skit jer tapi krim coklat byk..haha..aku suka coklat..

amik la kek nie sorang satu..aku jamu dalam blog nie..sedap tau..

thanks yer Secret Recipe pasal sediakan kek yang memang sedap2..tapi apsal selalu jer tkder Mango Delight?

nie la hadiah yang aku nak..HEADPHONE..tapi lain pulak yang abah aku beli..abah aku nie tak pandai pilih dia pilih ikut harga..yang anak dia nak ikut saiz HEADPHONE..alkisahnya adik aku jer tau pilih tapi abah aku cepat sangat gi beli tak bawak adik laki aku..aku gila HEADPHONE mcm nie.

HEADPHONE lama aku mcm nie..masa tu aku beli mahal lagi kat RM 100.. tahun 2002 tk silap..ari pertama beli aku dh rosakkan Headphone tu..aku pelik apsal tkder suara..aku tak tau volume kat kepala dia..aku ingat kat wayar...aku pikir aku kena tipu..abih aku check tk jumpa pun volume..aku geram sampai tertarik wayar then terputus..pastu aku raba2 Headphone aku ternampak button volume tu..apsal la aku sengal sangat masa tu..aiyooo..dh rugi..start dari masa tu aku tak nk beli headphone..aku pinjam kat adik aku jer..pun ntah kemana pasal adik laki aku terputuskan wayar dia..tak sangka adik aku 2x5 ganas mcm aku..

aku siap print lagi pic HEADPHONE nie minta abah aku belikan tapi dia beli yang BACKPHONE..bukan tak syok tapi tak selesa letak kat kepala..arrgghh..aku tanya abah aku, dia kata dia tak nampak pun HEADPHONE..dia cuma nampak BACKPHONE mcm dia penah guna sebelum nie..aku dh pesan kat adik aku awal2 ikut abah masa gi beli..

alkisahnya abah aku ni mula2 suspen ingat aku minta HANDPHONE..adik aku baru sebut HEADPHONE dia dah jerit..kata TAK BOLEH..lepas terangkan baru tau HEADPHONE bukan HANDPHONE..aku tanya pasai pa jerit, abah aku kata dia dengar mcm HANDPHONE pasal ada bunyi PHONE kat belakang..apa la abah aku nie..gelabah tul..mak aku pun ketawa jer ngan abah aku nie..

p/s: panjang lebar aku cita kan..jgn lempang aku sudah..aku kan Besday Girl..so ari nie ari aku k..




16 meletops dah komen! :

fatin sulaiman said...

salam....

wow! happt birthday!!!!

Yuki Yusuf said...

owh..mango delight feveret saya..
besday saya yg lepas dpt mango delight
hehe

Hepi BEsday!!! Semoga panjang umo dan murah rezeki..

chokio_nia said...

tak pena rase mango delight tu..nati nak try la..

haish..tgk kek akak rase nak makan kek lak..neway, hepi bdae..=)

bz the witch said...

sedapnya kek...
ada lagi ke?
pos la utk sy
kat sabah ni...hehehe...

IxoR@ said...

ooooo...its ur birthday...

"happy birthday"

more happiness in ur life....

p/s: dpt byk present?

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

salam Fatin..terima kasih yer..

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

Koyuki..tu la pasal..Sara selalu sgt tk dapat Mango Delight..geram sgt..asal gi jer tkder..dh abis..mcm tdi cari Mango Delight pun tkder..rasa kempunan n teringin nak mkn sgt..rasanya nanti nak gi cari la Mango Delight kat Penang..pasal kat Kedah cuma ada 2 Secret Recipe..

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

Ain..sedap tau Mango Delight..pasal ada isi pelam dalam tu..peminat pelam mesti suke..

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

Kiki..nk pos boleh takut kang masa abang posmen nk antarkan tgk2 dh cair..kek secret recipe nie kan kena sentiasa sejuk..tk sejuk cair dia..

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

thanks Sis Ixora..yup..it's my besday..hadiah tak dpat byk pun..dpt wish..tkper Sara syukur..wish lebih baik dari present kan!!!lagi ramai wish lagi baik..termakbul nanti..Aminnn....

Unknown said...

hepi besday! :D

dan hi!

Lady E said...

Salam..Sara..Haila Abah..Sara
nk headphone len Abah beli headphone len
naper Abah Sara..Sian Sara..Tp xper la
Sara..kira Alhamdulillah ler tu Abah maw
belikan..Ye dak..Kalo xder trs caner..?
Ckp Mekasih kt Abah bnyk2 ler..Hihi..
Eh!Akak paling sukah Cheese Cake taw!!
Mabeless!!Ape la Sara x suke lak..Tp Indulgence
pun besssttt!!

p/s: Warrgghhh..Sara punye psl buat Akak
ngidam Prawn Macaroni with Cheese dkt Secret
Recipe!
p/s: Smlm mkn Twister!Huhu..
p/s: Epi Birthday!!! ;)

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

Mr Clive..thanks yer..kwn baru nie..Selamat Berkenalan..dan HAI..

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

Tu la abah sara mmg camtu Kak Ieda..dia cepat gelabah..mak Sara pun tk larat nk gelak..sara tk pandai nk mkn cheese cake..rasa mcm masam2..

Kak Ieda..sedap ker Prawn Macaroni with Cheese?sara tkpenah lagi mkn kat situ...mkn kek jer..wah sedap nie Twister..

alamak teringin dah nie bila Kak Ieda cita pasal Twister..

bolloqs said...

skali same ngn headphone ak daa~ngeee

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

eh sama erk Headphone tu?ee..bestnya..nak kena beli la nanti...geram tgk..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;