Friday, October 30, 2009

13 TANDA BILA FALL IN LOVE..


Macam Mana Nak Tau Bila Anda Fall In Love??

1. Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk mengawal kemarahan anda terhadapnya.

2. Anda akan sentiasa merindui dia.

3. Apabila berjalan dengan dia, anda akan berjalan dengan perlahan.

4. Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.

5. Apabila anda berfikir tentang dirinya, jantung anda akan berdegup pantas.

6. Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.

7. Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling anda. Anda cuma melihat dia seorang.

8. Anda akan mula mendengar lagu yang berirama balada.

9. Dia sentiasa di fikiran anda.

10. Anda akan sentiasa terhidu baunya.

11. Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan tentang diri dia.

12. Anda akan lakukan apa sahaja untuk dirinya.

13. Apabila anda membaca ini, pada masa yang sama, ada seseorang di dalam fikiran anda.


8 meletops dah komen! :

ekopelancongan said...

salam kembara..

belom ada lagi tanda2 di atas kt diri haku..

sbb haku maseh single (bukan pomot ek)..

hakhakk!

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

Eko..wah!wah!wah! takda lagi ek..tk lama lagi ada la tanda2 tu..ahaks..

chokio_nia said...

ahaha..cm betul la plak..tp kuar tu tak le..tak pena agi dating..sebab jaoh..haha

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

ala..siannya dia..tkper..cinta jarak jauh nie best gak..kasi rindu makin menebal di dada..

zety said...

kadang2 sy ade gak terhidu bau sidie.rse die btl2 dkt dgn kite kn?

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

sama la..Sara dulu masa bercinta pun mcm tu jugak..siap simpan baju dia lagi..letak tepi bantal..konon ada bau la..tapi tu kisah lama..haha

rizwan's sweetheart said...

adehhh... sakitnyer! terkena batang idong sendiri... tetiba cam terbayang Mr. Busyuk yang jauh nun di Sarawak.... huh... jauhnya...

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

ala siannya dia..jauh seberang sana..tkper ada jodoh tk kemana..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;