Wednesday, September 9, 2009

WEBSITE FAVORITE..

Lega rasa dapat update blog..kat 2 ari internet problem..last dapat gak update blog kesayangan aku nie..malam nie aku nak post tentang website yg selalu aku surf bila aku online..

First memang aku check profile aku dalam nie..saja tgk ada kenalan baru..
  • FACEBOOK
  • MYSPACE
  • TAGGED
  • FRIENDSTER
  • HI5
Pastu aku tgk pulak website yg aku suka sgt download theme, ringtone,video n macam2 lagi untuk handphone aku..tak penah miss aku ngan website nie..kat sini bermacam theme, ringtone boleh download untuk sume model handphone

Then aku tgk pulak movie online..yg bestnya aku tgk dulu sebelum org lain tgk kat wayang..tkder scene yg di cut mcm kat wayang kita..movie lama n baru pun ader..yg aku baru tgk The Final Destination..best gila..

Last kali baru aku on ym..chat pulak ngan sesapa yg nak chat dengan aku...kadang-kadang jer aku on ym coz aku suka chat melalui email...senang..check email n chat serentak...

So nie la website yg selalu aku surf...

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;