Wednesday, September 9, 2009

JELLY KELAPA, ASAM BOI, AYAM PAPRIK..




Fuhhhh...Alhamdullillah..Akhirnya dapat jugak aku buat Jelly Kelapa..dah lama aku teringin nak makan Jelly Kelapa@Agar-Agar Kelapa..pastu untuk buka nanti air asam boi..teringin sangat minum asam boi...kat tempat aku tk byk org jual air asam boi..Asam Boi nie aku minta adik aku belikan jer...

Dah lama nak buat cuma tkder kelapa..pokok kelapa umah aku dh tua..dah tkder air..beli jer kelapa nie kat Tesco..bila dah jadi best rasa tgk Jeli Kelapa nie..

Ayam Paprik nie resipi aku turunkan kat mak aku..sblm nie aku buat Udang Paprik..tapi yang dimasak mak aku kali nie Ayam Paprik..sedap gila..gila pun tk sedap mcm nie..bau daun limau dia best..resipi paprik nie aku cari dalam internet..teringin nak makan punya pasal tu yang cari..tak teringin aku tk cari..hehe..

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;