Saturday, July 11, 2009

TUE

Sorang follower aku nickname dia TUE..dia dah follow 2 blog aku..thanks TUE so much...tak sangka ader gak yg sudi follow aku yg masih baru nie..Tue pulak ader blog Mp3 Music.ok la tu..aku pun da tgk blog dia..ok...nice blog..nice to meet u TUE...i hope u promote la blog i kat kawan2 u..hehe...suka ati jer aku minta org promote blog aku..apa la aku nie...takper...takper...so..i see u on the next post...
daaaaaaaa.........

2 meletops dah komen! :

tue diak..! said...

wew.. trimas cik ketua..
tsenarai juga nick gua lam blog u yg cun melecun ni.. i likee..!! wekekeke.. jasa mu dikenang..ahaks!! sbgai phargaan..kang gua link blog u kt blog Tue..keep in touch bebe..hoho!

akukahmilikmu.. said...

thanks tue...
tue sudi add link i dlm blog tue,apa salahnya..thanks bebanyak..keep in touch k..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;