Sunday, July 12, 2009

HARI INI DALAM SEJARAH

Hari ini dalam sejarah..nak tau napa?dh lama aku tak main badminton...kebetulan saudara aku from Perlis datang...n adik sepupu aku bawak raket..so aku pun saja nk exercise kuarkan peluh...fuh!!!!dah lama tak main..berpeluh-peluh aku..tk sampai berbaldi la.hehehe...tpi berpeluh...sapa menang tk yah tanya la..bukan pertandingan..sja main kuarkan peluh...best gak sbb dah lama tk main..rasa kekok pn ader...sihat skit tgn n kaki aku nie...ader la kat satu jam..dah settle aku masuk umah mandi lagi skali...geli peluh nie...rimas rasa melekit...dah mandi rasa free jer...bila lagi aku nk main badminton?entah..tggu klu sesapa ajak aku main,aku main la...

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;