Thursday, July 23, 2009

TENSION AR!

Aku btul2 fed up ar..aku tk sempat bercakap..aku kol lagi ari nie dah CANNOT REACHED AT THE MOMENT lagi...apa nie?mcm tk logik la cita mamat nie..nie yg wat aku nk panggil mamat nie..malas tul nk panggil nama dia..aku tknk jumpa dia raya nie..nyampah ar..aku tk penah jumpa lagi laki mcm nie ar..dia pakai no lain tpi aku cuma ader 1 number dia jer..yg lain tkder..mcm mana aku nk kontek..kang aku wat bodoh baru tau..malas la aku nk tggu dia kol..malas........malas....malas....

2 meletops dah komen! :

Anonymous said...

wahh.. byk kan bersabo yer..
tarik napas dalam2.. hembus pelan2
xbaek tensen2 slalu tue..hihi

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

tk tensen dah..hepi dah..rupanya 16 hb aritu ader satu no nie kol tapi i tk kenal i tk angkat la..rupanya no Johari..rugi i tk angkat time tu..dia kata dia rindu kat i tapi tk leh wat per..dia bz gila..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;