Friday, July 24, 2009

SALAH SANGKA TERJADI..

i'm back dgn perasaan baru..aku nie bengong skit cepat sgt gelabah..padahal tkder benda berlaku pun..dia bkn hilang mana..bkn dia tk kol aku pun, aku sendiri jer yg gatal tak nak angkat..tgh ari tdi aku kol..dapat gak..dia kat site project dia..so tk leh ckp lama..pastu tadi dia msg..guna no aku tk kenal..tetiba sayang..mana tk angin aku org tetiba syg nie..rupa-rupanya Johari..so kitaorg pun msg la..hepi aku nie..kitaorang borak pasal keje dia..aku dgr la cita dia..byk keje rupanya..btul2 hardworking dia nie..aku kena terima..lagipun dia bakal CEO..aku kena paham tugas seorang CEO..biasalah baru nk pegang jawatan CEO so byk benda dia nk kena urus..aku pun kata la aku rindu nk cakap ngan dia, n dia kata dia pun rindu kat sgt2..sempat pulak dia pesan kat aku'JANGAN CURANG TAU'..aku kena tunggu dia balik raya nie..baru leh jumpa..aku ader gak bagi hint2 kat dia pasal tunang ker apa..cepat jer jawapan dia..mcm tau2 aku pun nk..tapi aku tk tunjuk sgt..aku gelak jer..jaga ego la tu...apapun aku tggu dia balik dulu...aku nk tgk JOHARI yg kata dia ngorat aku,pastu aku kasi no kat dia..dok kl lama jugak tapi loghat Penang ttp power..

2 meletops dah komen! :

tuediak303 said...

ewah2.. bebunga da hati dia..
Tue tumpang gumbira la hendaknya..hihi
smoga bahgia slalu..ahaks

akukahmilikmu.. said...

InsyaAllah Tue..harap bahagia hendaknya yer..Thanks Tue..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;