Friday, July 17, 2009

SEE AGAIN..

hye..i'm back..ari nie dia masih tk kol biar la..tadi aku ader plan ngan best fren aku nk gi kl bln 10 nie..ni la masa aku nk skodeng Johari..Jahat tak aku nie?aku bleh tgk dia nie btul ker tk ngan aku..bz btul ker dia nie..jap jer dlm 2 hari maybe...tkper byk masa lagi..aku bleh plan slow2..saja nk kepastian kebetulan aku nk gi kl..amik peluang la..lagipun dah lama aku tk gi kl..aku pun tk tau aku ingat ker tk jalan kat kl nie..kat 2 thn lebih tk gi sana..rindu kat Dunkin Donut..biarpun org kata Dunkin Donut tk best dah skang nie, aku tetap suka...Tetap pilihan pertama aku..tkder sapa bleh amik tempat Dunkin Donut dlm hati aku...KL, I'M COMING......lambat lagi daaaaaaaaa...

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;