Sunday, June 21, 2015

HATI INI TELAH DILUKAI

Dikala org sibuk berbuka puasa, aku pula sibuk berblogging..well aku cuti weh..taknak cita panjang, aku nak luahkan perasaan jap..sekian lama tak dikecewakan now aku dikecewekan sekali lagi..Actually tiada pun kata2 dikecewakan tu tapi instinct aku kuat mengatakan aku akan dikecewakan sekali lagi walaupun tanpa sebarang kata2..Tindakan tu je dah cukup kuatkan instinct aku

MR.A (mmg nama sebenar) ni aku kenal 2 months ago..at 1st nampak dia baik, bersungguh2 dengan aku..MR.A ni seorang Coach bolasepak dan juga Admin kt sebuah Uitm nun jauh di selatan tanahair..mula mmg okay tiap ari kol tiap ari update segala aktiviti dia but after jumpa aku nampak perangai dia yang kian berubah sikit demi sikit tapi aku bersabar

Orang lain pun bz..even Perdana Menteri pun bz tapi zaman teknologi ni segala Whatsapp/Wechat/Facebook ada untuk berhubung..If sebelum ni bz mcm mana pun boleh je msg sekejap tapi skang susah pula nak update..kenapa perlu nak buat mcm tu?meyakitkan hati je! kan lebih bagus berterus terang if taknak teruskan hubungan ke apa!

Macam mana aku tau aku bakal dikecewakan? aku kol tak berangkat! aku wasap tak bereply! aku kol opis, wah dia letak panggilan tu..ok fine dari situ aku dah dapat tangkap..tapi aku bersabar..aku bukan nak berlakon bersabar tapi aku tetap sabar..dalam hati aku 50 -50 je..50% aku rasa dia maybe terlampau bz, 50% aku rasa dia mcm nak elakkan diri..well jawapan sebenar pada si empunya badan!

Apa yang aku buat skang wait & see..If within 1 week still perangai mcm hanjeng aku paham la maksudnya!

Okay now aku nak out..lapar la pulak!

2 meletops dah komen! :

InaYusoff said...

move on..

takyah berharap..

takde 50-50 dah..
kalau segala panggilan dan wasap tidak dilayan..

Tue said...

I'm here. smoga sihat slalu.

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;