Friday, March 19, 2010

❤DIA BENGANG @ BANGANG❤

Holla aku kembali dari stress ptg tadi..alkisahnya aku stress sampai malas tgk blog..so aku Jalan-Jalan Cari Pasal sambil 'repair' balik wayar otak aku yg lari..tup2 aku terjumpa 1 lawak bodoh nie yg 'automatically' buatkan wayar otak aku sambung seperti biasa..mmg lawak abis aku rasa..jom baca sama2 lawak nie..

Seorang pemuda bercerita kpd temannya..

'Bengang betul aku!'

'Hah? kenapa Man?'
tanya temannya.

'Semalam aku berkenalan dengan awek cun di cafe, terus kita orang ke rumahnya, dia yg ajak aku, pas tu kitorang sama2 buka baju, Tengah best, tau-tau suami dia datang. Terkejut besor aku, terus aku melompat ke jendela bilik sambil berpaut dibawah jendela dengan jari aku!'

'Wah, sial betul ko'
sahut temannya.

'Ya, tapi itu belum apa-apa' sahut pemuda itu. Kemudian suaminya masuk bilik menegur isterinya, dia cakap 'Wah..kebetulan sayang dah telanjang, sebentar abang kencing dulu'. Pas tu tau tak, si suami hampeh itu kencing terus di jendela, terkena kepala aku'..

'Hah!'
Temannya geleng2kan kepala. 'Patut la ko bengang gila'..

'Ya, tapi bukan itu yang buat aku bengang'.. 'Selepas tu, aku dengar mereka bermesra-mesraan. Jari aku dah lenguh dah ni. Setelah mereka selesai, suaminya membuang kondomnya keluar jendela, tau tak jatuh dimana? kat kepala aku!'

'Wah! Dasyatnya, kalau aku memang aku bengang!'
kata temannya

'Sebentar!!Aku belum selesai, yang buatkan aku lebih bengang lagi, suaminya mau buang air besar tgk2 toilet rosak. Jadi dia mengcangkung di pinggir jendela, terus jatuh diatas kepala aku!'

'Wah..wah, pasti lengkap dah penderitaan ko' sahut temannya.

'Ye... ye... tapi ko tau tak, yang paling buat aku BENGANG... BENGAAANG... BENGAAAAANG gile bila aku tengok ke bawah rupa-rupanya kaki aku jaraknya cuma 10cm dari tanah... ..!!!!

p/s ~ moral of da story pulak len kali jgn wat affair ngan WIFE org..Dajalkan diri sendiri jer..so bagi aku Mamat nie boleh dikategorikan BANGANG...


26 meletops dah komen! :

black_mel said...

haha....bengang2..hehe..

Jijahh @ f.k said...

hahahahah takot nye pasal ... yg orang tu satu bengap .. semua main terjah jendela je ni .. ape kes ..

Billet-DOux said...

comferm bangang!

♥ nur_solehan ♥ said...

hahhaha!!sot.bangang gila..

zella y said...

hehehheehe...
dh panic tu sbb tu xsedar sbnrnya bkn kat bgnan tinggi pon hehehhe

tu la...wat affair lg....

Lynn Nasir said...

salam,
kakakaka..padan muka. tu je la yg sesuai utk si bangang tu.

anummss said...

hahahahaha...

ape pny oranglah..!!

♥akukahmilikmu®♥ said...

Black ~bengang ek..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Jijah ~ tu jer yg paling dekat..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Billet ~ rite..kompem dia bangang..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Nur Solehan ~ dia mmg teramat bangang..wat lagi affair..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Zella ~ betul tu..gelabah sampai rasa dia dok gayut kat bangunan tggi..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Lynn ~ sara sokong 100%

♥akukahmilikmu®♥ said...

Anummss ~hehe..dia spesis orang utan..

pensel kontot said...

hhahaha....lawak tul

jane said...

hahahahhhahahha

cam bangang n bengong jek aku baca
kahkahkah

dosa dosa!!!
die tk fikir ke if die jatuh tgkp tuh mati teros???
mati dlm dosa..

ya Allah, dunia2
mmmm

pepon, kesian kepala org yg kene tuh
keh3x~

jejaka anggun said...

bengang edisi lucah.

IxoR@ said...

mengonggggg.....

sara ni suka wat entri yg boleh bikin sis senyum sendirian la...

;P

Ieda the Rainbow Princess said...

Mungux nye lelaki ittew..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Pensel Kontot ~sukanya bila org kata lawak..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Jane ~ padan muka kat org yg tergantung kat jendela tu..sapa suruh wat cmtu..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Jejaka Anggun~ hehe..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Ixora ~ bukan kata sis jer senyum sendri..sama lagi la gelak sorang2..

♥akukahmilikmu®♥ said...

Kak Ieda ~ ayat baru ek mungux ni...hehe..dia bangang..

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

ingat ada benda teruk lagi.. hehee.. upanya punye la die dok gayut tmpat tu xtinggi mana pun :P

♥akukahmilikmu®♥ said...

Aisumi ~ dia sendiri pun tksedar tk tggi mana pun tpi wat mcm tmpt tu tggi..kan tgh gelabah.

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;