Saturday, October 10, 2009

DUYUNG WUJUD?


video

Aku ada tgk
Youtube pasal DUYUNG ditemui akibat TAUFAN IKE di PULAU BALAMBANGAN baru-baru nie..nampak mcm betul..tapi sayang coz DUYUNG ni dah mati masa dia ditemui..memang nampak real..nk kata tipu entahla..aku pun tak pasti..ingat DUYUNG nie hanya rekaan semata-mata..Tak sangka benar-benar wujud..tapi sayang la dah mati dan diorang dah amik DUYUNG tu untuk wat kajian..Aku tgh upload video tu untuk tatapan blog nie..nk caya 100% was-was gak..tapi tgk la..

12 meletops dah komen! :

chokio_nia said...

owh..kalo btol wujud,man cm ajaib..pompan ke duyung tu??

zakwan said...

ko ni seyes pe?? biar btol beb..
klu ade r duyung kn...
bole kasi gempak metro
front page...

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

tu la pasal..i tgk dok upload video tu..sabar ek..nanti cuba tgk..mmg real la CHOKIO NIA & ZAKWAN..

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

mmg pompuan CHOKIO NIA..rambut panjang...tersangkut kat akar pokok..

izzati said...

tapi nape duyung tu langsung xcun ar?
muskil2.sbb org @ mitos ckp cun melecun si duyung ni.

chokio_nia said...

owh..da tgk..seb bek duyung tu tak men cak2 tbe2..kalo tak konpem leh pengsan..haha..hurmm..cm btol je ne..=)

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

IZZATI, duyung pun dh mati..mana tau masa idup dia cantik..nie tgn pun dh legam terbakar kan..rambut dh cantik...

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

tu la pasal CHOKIO_NIA..suspen gak masa memula tgk..kot idup ker apa..kan cam betul jer duyung nie..tapi pendek jer..tk panjang ala2 maya karin..

Ieda the Rainbow Princess said...

Sara..is it real??Betul2 Duyung ke nieh?
Last 2years if i'm not mistaken kn ade citer
Duyung jugak masuk Paper,dorg jumpe dkt Sumatera
Indonesia sane..Rupenye lebeh kurang camnie lh tp yg tu lg dh nmpk kulit dgn tulang pas2 mata pun
dh xder,warna bdn pun dh turn to black..Rmbt pnjg giler..Tp..boleh caye ke ekk?Humm..Wallahhua'alam..

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

ntah la kak ieda..nampak mcm betul bila fokus dekat2..nk caya 100% lagi la tk sure..nie duyung terbaru masa TAUFAN IKE tu..duyung nie pun tgn dh nk itam..rambut cantik..

BUBuu said...

ihhh..cam takut je tgok muke dia..huhu..

♥♥♥akukahmilikmu♥♥♥ said...

haha..tau tk per bubuu...

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;