Wednesday, August 12, 2009

KAWAN BARU

Aku ader kenal kawan baru..asal Kedah tapi skang dok kl..ok gak lagipun aku baru kenal dia...Johari tk dapat dihubungi smpi sekarang dah 1 week...aku kenal dia dalam tagged aku..ok..keje ngan company oil gas kat Burma...takder awek lagi..dia la kata..aku dengar jer..muka nampak mix tk nampak melayu sgt..ala2 Pakistan..hehe..sudi dgr cita aku...dia pulak asik boring jer dok sorang kat umah..tak lama lagi dia nak balik Burma..esok pulak dia nk ke Langkawi..dia pulak sudi nak belikan coklat kat aku..aku pulak suka makan coklat...apa saja coklat aku suka..dia pulak nk belikan...aku kata dia serius ker main2?dia kata dia serius..aku ok la..dah org nak bagi coklat...dia nk poskan coklat tu...aku ok jer..asal coklat sedap..hehehe...thanks ya Bard..nice to meet u ..

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;