Friday, August 7, 2009

JUMPA PORT DIA..

Arini si Toi ilang lagi..tapi aku ronda punya ronda aku jumpa gak port dia..rupanya dia dok lepak kat taman perumahan dekat umah aku..dok lepak tunggu kucing betina sapa ntah..sanggup tak balik umah,tak makan apa sume..apa lagi aku n adik laki aku wat operasi tangkap dia..susah nak mampus tangkap dia..dia nampak jer muka aku n adik trus dia lari..takut kena balik umah..apalagi kejar punya kejar dapat jugak dia..jenuh mengepung..mcm tangkap penjenayah pulak..liar sungguh..gatal pun ader...skang dia kena kawal kat umah nie..tk leh kuar dah sampai bawak gi klinik kasi dia..dia dah balik aku pun nk tdo..musim ujan la skang..sejuk pun sejuk..da...zZzZzzzzzz..Goodnight ya..

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;