Saturday, August 1, 2009

JANGAN GANGGU LAGI

Ari nie aku dapat kol dari someone yg aku tknk dgr lagi suara dia..apa lagi dia nak?tk sudah2 ganggu idup org..nk mainkan kaum wanita la tu..ingat aku tk tau kisah dia nie..tk nk berubah langsung..pelik btul ngan si polan nie..last aku kol Johari bgtau dia pasal si polan nie..marah dia..siap tnya address dia..aku tau polan nie maybe nk balas dendam kot sbb aku ader msg pompuan yg di nk pekena tu supaya be careful ngan dia..maybe pompuan tu tknk layan dia..dia marah kot..yg pelik nya bnda nie dah 7 bulan berlalu..kali ni klu dia kol lagi mmg aku nk marah..DONT DISTURB ME!!!aku tk suka..Arghhhh...

2 meletops dah komen! :

din3187 said...

buat report polis je... :)

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

ingat mcm tu gak tpi kang jadi kes..naya plak..tkper kita tgk dulu apa dia nk wat..klu teruk ker pa ker kena wat report..

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;