Wednesday, July 29, 2009

CARI JODOH..

semalam my best friend kol cita dia ader masuk satu website cari jodoh kat www.jodoh4u.com..actually aku yg bagi website address tu..saja nk mencuba..aku pun cuba gak..bkn gatal..saja nk cuba..aku pelik dengan laki zaman sekarang..ADAKAH LAKI ZAMAN SEKARANG SUME DAH TAK BOLEH PAKAI?aku pun tk tau..bkn apa baru kenal sehari dah tanya pasal ukuran badan apa sume..penting ker benda nie?diorang ni berkawan sbb **** jer ker?ish..bahaya la laki zaman skang nie..jadi seram pun ader..member aku pun kata..terlalu advance sgt sampai tak ingat dosa dah..ader ker laki yg tk mcm nie?dok minta bukan2..aku sendiri pun naik seram..kesian pulak kawan aku nie jadi takut..mmg kena berhati-hati betul la ngan laki zaman skang..dulu masa muda-muda aku berchatting tk pula jumpa laki mcm nie..ish..ish..

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;