Tuesday, July 14, 2009

APA JADI ARI NIE

Ari nie aku layan online movie.. I LOVE YOU, BETH COOPER..kat malaysia tk tayang lagi tapi aku org pertama tgk..hehe..i'm 1st..sambil tgk blog aku...respons untuk blog aku..tapi cita kaler dia plak tak clear..so aku tukar ker GHOST OF GIRLFRIENDS PAST..pn cita baru...tk tayang lagi kat malaysia nie..best+romantic +klakar skit..tapi aku minat genre cita mcm nie..happy jer..tdi aku da sedih tgk TITANIC.skang nk hepi skit..
Johari pn tk kol..rindunya nk cakap ngan dia..hehe..gatainya aku nie..tapi tkper aku gatai ngan org aku sayang jer..tk la rindu sgt..cuma ingat kat dia..apa la dia wat skang nie?sibuk ker dia?ingat tak dia kat aku?tk nk kol aku ker?apapun aku harap kali ne aku tkkan kecewa lagi...i hope so...


0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;