Thursday, June 25, 2009

AKU TERTIPU?

Aku tertipu?tk kot..aku masih blum simpan apa-apa perasaan pn kat dia..
smlm aku try miskol, hp diangkat tapi aku letak..dh nama pn MISCALL..
tpi aku tggu tkder respons dari dia..so i GUESS sendiri la kesimpulan dia..
bla aku teringat balik btul ker aku penah jmpa mamat nie..rasa mcm nk wat hipnosis jer..
aku minta pic dia tknak kasi..ntah lar..aku naik menyampah ngan laki yg suka rasa dia hensem then bangga plak..bkn main cita itu ini mcm dah perfect..bangga dalam ati dh lar...dengan confident nya kata kat aku, dia tkkan ngorat aku klu dia tk hensem n dia confident yg aku tkkan tolak dia..lagi satu aku bosan sikap tk kenal btul2 lagi dah ckp bnda pelik2 kat aku..
mana dtg syg,rindu apa sume padahal bru 1 week..tau la dia kata kenal aku 4@5 thn lalu..tau plak aku nie hitam manis..nyampah tul...

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;