Monday, June 29, 2009

AKU NK WAT BODOH

Aku pikir kali nie aku plak nk wat bodo..ok..tdi aku try kol dia..dia angkat tpi mcm moody nk ckp ngan aku..aku tnya hal SARJAN dia kata dia tersalah kol aku..ader hal katanya..KATANYA LA...pastu dia kata "I CALL U BACK"..aku pn okay..
tapi kali nie aku plak nk wat bodo..klu dia btul nk kwn ngan aku dia mesti akan serius..
rumah bising mcm duk ngan kawan2..tapi dia kata duk sorang kat KONDO..dia tknk ckp sbb ader kawan2 dia..aku rasa dia tk duk kondo tapi ngan kwn2 dia..sblm nie pn mcm tu..dia kata kat umah makcik tapi aku dgr suara laki lain kat belakang..kata yg ader time tu dia ngan makcik n org gaji makcik..tpi ada suara laki lain mcm kawan..tanya dia kata suara kwn makcik dia..ingat aku tk sekolah ker sampai tak tau beza suara kawan n suara makcik..btul ker tk makcik angkat dia aku pn tak tau..rasa mcm nk upah org siasat jer mamat nie..upah private investigator...fuyoooo...dasyat tul aku pikir....

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;