Monday, June 29, 2009

BAIK USHA JIRAN SEBELAH

Dari aku pening ngan Ary baik aku usha bdk2 bujang sebelah umah aku nie..org pantai timur..tkpasti TERENGGANU, PAHANG or KELANTAN..muka bleh tahan la..ader jugak yang hensem..eeewwwaaahh.....biar btul aku nie...terlebih advance pn ader..jgn2 aku pn bengong mcm Ary..tiap2 ari aku tgk pas blik keje diorang lepak kat buaian depan umah aku..dh nama pn berjiran...suka nyanyi lagu-lagu rock jiwang..rimas tul dengar...tapi dengar jugak...hehe...apa-apa lah...janji tk kacau aku...adik pompuan aku penah usha diorang melalui tingkap dapur umah diorang..rupanya diaorang main poker...tk guna duit..ish..ish...yg tk best aku bleh cuci mata sampai pas raya jer...pastu diorang pindah..aku tau coz umah tu umah family kawan rapat aku..mestila aku tau apa-apa berita..bkn MAMI JARUM k...jangan salah paham..i'm not like that..

0 meletops dah komen! :

Post a Comment

okies!!tulis je apa nak ditulis kat bawah nie!!

Be My Followers

Chat With Me

 
;